(Source: cainora, via baelor)

964 notes

gracehelbl0g:

This is Sam Pepper. If you don’t know who he is, Sam is a successful YouTube prankster with over 2 million subscribers. He recently uploaded a video titled “Fake Hand Ass Pink Prank" where he pinched unsuspecting girls’ butts without their permission. None of this was done with the girls’ consent…meaning Sam Pepper sexually harassed and assaulted these women.

This is no longer a “simple, harmless prank” but rather a very serious matter and offence. If you haven’t seen the video yet, you can watch, dislike, and report it HERE. You can also take the pledge to help stop sexual violence at itsonus.org. Please do not let Sam get away with this kind of behavior. He crossed the line and needs to be held responsible for his disgusting actions.

(via scandalass)

35,149 notes

(Source: owned-online, via baelor)

21,731 notes

Anonymous said: Are you in college ?

No, I’m attend a University

0 notes

some of bending types and sub-skills from Avatar: The Last Airbender and Legend of Korra

(Source: bat-warehouse, via potato-tots)

8,484 notes

spicy-vagina-tacos:

maybe-theres-wifi:

spicy-vagina-tacos:

Guess who just bought a plane ticket to go visit her amazing girlfriend in a month ❤️☺️

but aren’t you a girl

This just in: queer people exist

(via scandalass)

34,188 notes

lindsaylohansmugshot:

*puts on leather jacket* i really love that band arctic monkeys *lights cigarette* have you ever heard that song “Do I Wanna Know?” Probably not haha theyre really indie

(via potato-tots)

122,802 notes

(Source: tetherbeats, via potato-tots)

3,675 notes

timothykelleherseyebrows:

jackanthonyfernandez:

carmelinaxox:

this is how gay people communicate 

Screaming

The dialect

(Source: drinkdatkoolaid, via recreating-roddy)

56,528 notes

the-pietriarchy:

soul-a-fide:

youngpreciosa:

bigmacmami:

kokainekouture:

musicnerdery:

isseymiyucky:

a-crosstown:

New Slaves

This is so disgusting omg

it really is.

fucking wow

This is so sad

yall making too much of a deal of this who cares 

Yeah sure, who cares. Who cares when people would rather line up like this every year to spend hundreds on a damn phone than give/donate even just a few dollars to a charity or help out those in need and struggling to sustain themselves. Spend hundreds to buy an iPhone or spend less than a hundred to change a life?

this just in: human brain incapable of caring about more than 1 thing in a lifetime, iphone owners will never spend money on anything other than a phone ever, buying products of own money because you want them makes one incapable of empathy or knowing about charity
in other news: tumblr users still pretentious shits on high horses who think that they’re better than everyone based on nothing but holier-than-thou assumptions

the-pietriarchy:

soul-a-fide:

youngpreciosa:

bigmacmami:

kokainekouture:

musicnerdery:

isseymiyucky:

a-crosstown:

New Slaves

This is so disgusting omg

it really is.

fucking wow

This is so sad

yall making too much of a deal of this who cares 

Yeah sure, who cares.
Who cares when people would rather line up like this every year to spend hundreds on a damn phone than give/donate even just a few dollars to a charity or help out those in need and struggling to sustain themselves.
Spend hundreds to buy an iPhone or spend less than a hundred to change a life?

this just in: human brain incapable of caring about more than 1 thing in a lifetime, iphone owners will never spend money on anything other than a phone ever, buying products of own money because you want them makes one incapable of empathy or knowing about charity

in other news: tumblr users still pretentious shits on high horses who think that they’re better than everyone based on nothing but holier-than-thou assumptions

(Source: a-crosstown, via fourchette)

46,555 notes

carry-on-my-wayward-butt:

booochica:

booochica:

petition to change the pride flag to pastel colors because that shit is easier on the eyes

image

✞☯follow for more soft homo☯✞

(Source: primadollly, via monstar-virus)

280,173 notes

me: i don't even care. i'm not going to talk about this anymore.
...
me: and you know what else? [2000 word rant]
139,813 notes

postllimit:

when ur scrolling along and see an exceptionally hilarious post

(via cashcutie)

786 notes

every romantic teen movie

maurypovichofficial:

*girl plays acoustic guitar and sings*

guy: wow…you’re..you’re amazing you can really sing

girl: :) thanks. i haven’t sang since my mom died

(via baelor)

27,744 notes

charmancler:

i’ve never met nicki minaj but i trust her

(via thatsmoderatelyraven)

85,516 notes